Publicador de continguts

PROJECTES EUROPEUS | 04/05/2026  Ruralcat

Barcelona acollirà la 13a Conferència del programa europeu Horizon Europe el 16 de juny de 2026

El principal objectiu de la trobada és analitzar les darreres novetats de l'actual programa amb la finalitat d'afavorir que les entitats espanyoles millorin la seva participació a les convocatòries

L'esdeveniment se celebrarà al Palau de Congressos de Catalunya (Barcelona)

 

El Centre per al Desenvolupament Tecnològic i la Innovació (CDTI Innovación) ha obert el termini d’inscripció per a la 13a Conferència del Programa Marc de Recerca i Innovació de la Unió Europea, titulada “Entre dos Programes, Horizon Europe”, que tindrà lloc el 16 de juny de 2026 al Palau de Congressos de Catalunya, a Barcelona. La trobada, organitzada en col·laboració amb el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, la Comissió Europea i ACCIÓ, es consolida com un espai de referència per a les entitats espanyoles que participen o volen participar en les convocatòries d’Horizon Europe.

 

La conferència té un doble objectiu. D’una banda, analitzar les darreres novetats de l’actual programa Horizon Europe per ajudar les entitats espanyoles a millorar la seva participació en les convocatòries dels darrers anys del programa i reforçar-ne el posicionament en l’àmbit europeu. De l’altra, donar a conèixer la proposta de la Comissió Europea per al futur Programa Marc, també denominat Horizon Europe, que iniciarà el 2028, així com l’estat de les negociacions en curs.

A més de les sessions plenàries, els assistents podran rebre assessorament personalitzat sobre Horizon Europe i mantenir reunions bilaterals amb altres participants per fomentar la col·laboració i la generació de consorcis. La conferència també inclourà una exposició de pòsters de projectes coordinats per entitats espanyoles que han obtingut finançament del programa. Així doncs, durant les properes setmanes s’obrirà el termini per sol·licitar la participació en aquestes activitats.

 

La inscripció roman oberta fins a completar aforament i es pot formalitzar a través de la pàgina web de l’esdeveniment, on també està disponible el programa provisional i tota la informació relativa a la conferència.

 

Font: DARPA